+48 696 436 451
MASZ PYTANIA?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA
ZAJRZYJ DO NASZYCH SOCIAL MEDIÓW
ZOBACZ WIĘCEJ

11. Gdzie i kiedy może odbywać się rozmowa?


Plusem wideo jest to, że rozmowa może odbywać się w dowolnym momencie i miejscu, bez konieczności wychodzenia z domu lub biura.

12. Czy są jakieś wymagania sprzętowe?


Aby wideorekrutacja mogła się odbyć, potrzebne są: kamerka, mikrofon oraz najnowsza wersja Adobe Flash Player. Przed wywiadem jest możliwość przetestowania kamerki i mikrofonu.

13. Za co płacę?


Płaci się za każde nagranie się kandydata.

14. Czy muszę zapłacić nawet jeśli kandydat się nie nagra?


Jeżeli kandydat się nie nagra, klient nie ponosi żadnych kosztów.

15. Kto rekrutuje: ja czy wy?/ Kto szuka kandydatów?


Wideorekrutacja jest narzędziem wspomagającym proces rekrutacji, które można zakupić w naszym sklepie, na potrzeby własnych rekrutacji. Istnieje również możliwość zlecenia nam procesu rekrutacyjnego i wyszukania kandydatów.

16. Skąd wiem, że kandydat się nagrał?


W momencie nagrania się kandydata, klient zostaje o tym przez nas poinformowany. Nagranie zostaje wysłane drogą mailową do klienta. Natomiast jeżeli kandydat kupuje wideoprezentację, zostaje ona wysłana tylko do niego.

17. Czy mogę oglądać nagranie wielokrotnie?


Tak. Klient ma możliwość odtworzenia nagrania tyle razy ile chce.

19. Na jakim etapie rekrutacji warto ją zastosować?


Rekomendujemy zastosowanie wideo po etapie selekcji CV i wyborze kandydatów. Wideo pozwala na dokonanie drugiej selekcji i wybranie osoby do spotkania bezpośredniego.

20. Ile razy kandydat może się nagrać?

Klient może zdecydować o tym, czy kandydat ma możliwość kilkukrotnego nagrania odpowiedzi na zadane pytanie, a następnie wyboru najbardziej satysfakcjonującej wersji. Każda próba jest wówczas poprzedzona wyświetlanym na ekranie odliczaniem (3… 2… 1…). Przy braku wyboru którejkolwiek z tych opcji nagrywanie odpowiedzi rozpocznie się automatycznie, bez odliczania oraz będzie możliwe do wykonania jedynie raz. Zalecane rozwiązanie to maksymalnie 2 próby.

21. Jaki jest czas ważności zaproszenia do wideorozmowy?


Jest to maksymalny czas, jaki ma kandydat na skorzystanie z zaproszenia do udziału w wideorozmowie automatycznej od momentu jego wysłania przez rekrutera. Można tutaj podać dowolną wartość, jednak rekomendowany przez nas czas to 7 dni.


1. Gdzie ją stosować?  


Wideorekrutacja jest to jedna z form przeprowadzania rozmów rekrutacyjnych oraz oceny kandydatów, wykorzystująca możliwość nagrywania wideo.

2. Dla jakich stanowisk?


W zależności od zapotrzebowań - może być stosowana dla każdego rodzaju stanowisk. Szczególnie rekomendowana jest dla stanowisk specjalistycznych i kadry  zarządzającej.

3. Na czym polega?


Wideorekrutacja jest nowoczesnym narzędziem służącym do przeprowadzenia automatycznej rozmowy kwalifikacyjnej lub wideorekrutacji live. W przypadku wideorekrutacji automatycznej Kandydat odpowiada na pytania, które klient wybrał w kwestionariuszu. Natomiast wideorekrutacja live odbywa się w czasie rzeczywistym, czyli klient może sam zadawać pytania kandydatowi i kierować przebiegiem rozmowy. Wszystkie nagrania są zapisywane w naszym archiwum.

4. Czym to się różni od skype?


W przypadku wideorekrutacji automatycznej, nie musisz brać bezpośredniego udziału w wideorozmowie, ponieważ pytania są już nagrane. Możesz wybrać kolejność zadawania pytań oraz okres, w którym kandydat ma możliwość nagrania się. Nikt poza rekruterem nie widzi nagrania, które jest przechowywane w naszej bazie. Wideorekrutacja live różni się od Skype tym, że wszystkie rozmowy są nagrywane i możemy je odtworzyć tyle razy ile potrzebujemy. Dodatkowo do wideorozmowy live możemy zaprosić obserwatora/recenzenta oraz przesłać nagranie innym osobom do jej oceny.

5. Czy są jakieś gotowe pytania?


Tak, mamy bazę gotowych pytań, które są podzielone na branże stanowisk, do których są skierowane. Istnieje również pula pytań ogólnych. Pytania oraz ich kolejność są możliwe do wyboru podczas wypełniania kwestionariusza. Rekomendowana przez nas ilość pytań w ramach jednego wakatu to maksymalnie 10.

6. Czy mogę dać własne pytania?


Jest możliwość dodania własnych pytań, które wystarczy wpisać w kwestionariuszu. Jest to również maksymalna liczba pytań, jakie klient może zaproponować samodzielnie do nagrania przez specjalistów.

8. Jak długo przechowywane jest nagranie i gdzie?


Nagrania przechowywane są w naszym archiwum przez rok. W przypadku chęci wykasowania swojego nagrania wystarczy napisać do nas maila lub skontaktować się telefonicznie.

9. Czy są pytania w języku obcym?


Tak, mamy listę gotowych pytań w języku obcym. Istnieje również możliwość dodania własnych pytań, wystarczy je wpisać w kwestionariuszu.

10. Jak długo muszę czekać na przygotowanie nagrania?


Na przygotowanie takiego nagrania nasza firma ma maksymalnie 5 dni roboczych.

Wideorekrutacja
FAQ